زندگیزندگی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

زندگی

نظرات (12)

✍ مری
14 آذر 93 21:55
عزیزززززززززززززززم چقده ناز شدی همچینم که مامانت میگه سرتق نیستی.... بیا زری خانوم ببین چه دختر حرف گوش کنیه ولی خب میدونم بچه اذیتکاری هم داره اما اینا به افتخار شما مامان صبور که اینقد هوای دخملیو داری
مامان زری
پاسخ
اوا مری جان.مرسی
مری
14 آذر 93 22:10
راستی سر اون قضیه فقط اومدم اینجا و هی این آهنگو گوش دادمو گریه کردم ممنون بخاطر سلیقه خوبت
مامان زری
پاسخ
بابا غصه نخور
✍ مری
15 آذر 93 12:32
راسی و کور مِ میخنسی؟؟؟؟؟؟ اوفیش که دخترخوتم ها موا پتویه
مامان زری
پاسخ
اتفاقا پتش چن نخودیه
لیلی(مامان هدیه)
15 آذر 93 13:44
عزیییییییییییییییزم یه جوری نون و گرفته انگار چقد بخوره!!!!!!!!
مامان زری
پاسخ
شانس نون هم به این گرونی اینم واسه من نون خور شده
آیلین
17 آذر 93 20:19
سلام فاطمه.یه روز میایم خونتون.زرد قناری چرا موهات در نمیان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان زری
پاسخ
سلام عزیز دلم . عوضش سیبیلاش داره در میاد
الهام مامان
23 آذر 93 2:45
نونی که دست آرمان میدم یک چهارمه اینه اما همونم نمیخوره من باید حتما بهش غذا بدم....اخه چرااااااااااا
مامان زری
پاسخ
فافا که این نون رو نمی خوره لیس میزنه میده من ،حتما هم باید جلو چشش نون تف تفیشو بخوریم وگرنه گریه میکنه
مامان کیمیا
1 دی 93 16:19
سلام خاله جون دخترم تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده،خوشحال میشیم اگه بیاین وبهمون رای بدین.لطفاعدد47روبه1000891010پیامک بزنین.ممنون از لطفتون
مامان زری
پاسخ
بله حتما
چارسوق
2 دی 93 0:40
چه خانومی چه نازی...
مامان زری
پاسخ
دکتر دوست داریم
پوریا
6 دی 93 22:01
نون پتی سلامتی
مامان زری
پاسخ
یه سنگک زیر کواوه
مامان کیمیا
14 دی 93 16:33
سلام خانومی. خیلی لطف کردی که به وبم سر زدی.حسابی خوشحال شدم عزیزم. اگه دوستداشتی تبادل لینک کنیم تا بعد از این بیشتر به هم سر بزنیم
مامان زری
پاسخ
خواهش بانو.باشه چشم
الهام مامان
16 دی 93 13:27
ماشالله چه نونی هم دستش گرفته...همچینم کم خوراک نیست
مامان زری
پاسخ
لیس میزنه نمیخوره
✍ مری
20 دی 93 17:33
ای نو سنگگ تموم نویسیچه آپ نمکیت؟؟؟؟؟؟
مامان زری
پاسخ
رم ریدر سوخته پیل نارم بخرم ار داری نیم سکه ای وووم به تا بخرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی می باشد