زندگیزندگی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

زندگی

نظرات (6)

✍ مری
11 بهمن 93 16:17
چه پست به موقعییییی آخه یه مکانیک دوست بابام بود که ساکن قم هستند و دیشب فوت شدعنوان مطلبو توو مطالب دوستان دیدم دور از جون فافا فک کردم خبر اونو زدی
مامان زری
پاسخ
وای گیسم دراز.الان عنوانشو عوض می کنم
لیلی
13 بهمن 93 20:25
ماشا ا... به قد وبالاش با اون النگوی قشنگش
مامان زری
پاسخ
ای بلندای قصیده قامتت
مامان کیمیا
21 بهمن 93 1:30
عزیزززززم ماشالله به تو
مامان زری
پاسخ
سلام مامان کیمیا جون.ممنونم .لطف کردی خانوم به فافا سر زدی
الهام مامان
25 بهمن 93 3:09
تیپشو ببین جوگولی مگولی....الان حال میده بندازیش هوا و بگیری تا میتونی قلقلکش بدی تا جاییکه نفس بچه از خنده بند بیاد و بعد ولش کنی من خوبما.....دکترا هم گفتند خوب میشم فقط یکم مرض بچه چلونی دارم
مامان زری
پاسخ
سلام عزیز دل خوبی الهام بانو ؟ فافا همینجوری خودش خنده سر خود هست راه میره غش میکنه از خنده ،چرا موها فافا در نمیاد الهام تا کی باید موهاش مثل شوید باشه آخه!!
مامان الى
1 اسفند 93 12:04
سلام عزيزم چه دختر نازى خدا حفظش كنهو زير سايه ى پدر و مادر خوبش بزرگشه ممنون ميشم پيش ما هم بيايد و نظر بزاريد..... با افتخار لينك شديد از طرف من شيطون بلا رو حسابى ببوس
مامان زری
پاسخ
سپاسگزارم .بله چشم حتما
زهره
31 فروردین 94 23:10
بازهم موهای عسل شما ملودی که هنوزم موهاش رشدی نکرده من که میگم رشد موهاش رفته تو کله ش
مامان زری
پاسخ
جدی چرا مو در نمیارن چه وضعیه من خیلی ناراحتم از این اوضاع
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی می باشد