زندگیزندگی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

زندگی

نظرات (7)

✍ مری
27 خرداد 93 16:22
واااااااااااااااااااای نهههههههههههه چی شده عزیزدلم؟؟؟؟؟؟؟ الهی جیگرم کباب شد این عکسارو دیدم حتما از این ویروس جدیدای تب گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایشالا زودی خوب میشه...الان خونه است؟حالش بهتره؟؟؟؟؟
مامان زری
پاسخ
آره تب ویروسی بودهامروز مرخص شد،الان خوبه.مواظب بهداد باش
لیلی(مامان هدیه)
28 خرداد 93 8:21
عزیزم عزیزم!!!؟ مواظبش باش الهی !!!...خیلی دلم براش سوخت یاد کوچیکی های هدیه افتادم تو بیمارستان الهی که بچه ها هیچوقت مریض نشن بوس بوس
مامان زری
پاسخ
خیلی اذیت شد .ممنون لی لی جان
پوریا
28 خرداد 93 13:32
کافریاکه انزوکت رو کجای خاله ریزه وصل کردید
مامان زری
پاسخ
ایشالله مامانش بمیره
دایی حاجی
28 خرداد 93 13:38
من دعا میکنم برات درد تو درمون بشه لب مامان خندون بشه
مامان زری
پاسخ
وقتی انژیوکت رو براش زدن اونقدر ترسیده بود و درد کشیده بود که تا چند دقیقه منو نمی شناخت .خیلی ناراحت کننده بود.
حنا
28 خرداد 93 17:16
الهی حتما خیلی درد داشته
مامان زری
پاسخ
حنا جون الان دونه زده بدنش فک کنم سرخک دراورده
✍ مری
28 خرداد 93 17:58
دونه های بدنش سیر بیماریشه که داره رو به بهبودی میره دکتر بهداد موقعی تب داشت گفت چندروز بعد تب منتظر یه دونه هایی باش! اینقدم چیز میز نچسبون به بچه نی وی
مامان زری
پاسخ
باشه،چشم
لیلی
29 خرداد 93 23:37
بابا این عکساشو وردار.اینا چیه گذاشتی.حالا انگار چی شده .تبی بوده دیگه.
مامان زری
پاسخ
تبی بوده دیگه!!! من توی این شهر غریب دست تنها با یه بچه که یه دفعه تبش میره تا 39 و 40 ........معلومه که برام سخته این قضیه کافر وه حالم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی می باشد