زندگیزندگی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

زندگی

نظرات (5)

مامان مهدیه
6 اردیبهشت 93 23:57
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
مامان زری
پاسخ
حتما
✍ مری
7 اردیبهشت 93 9:03
سلام همشهری طرز تهیه فرنی در روز های اول شروع غذای کمکی آرد برنج یک قاشق غذاخوری+ مقداری آب+ یه کم شکر( زیاد شیرین نشه)+ شیر مادر بعد ازینکه آرد برنج پخت و به قول معروف به حالت قوام رسید و سفت شد از رو گاز برش دار و شیرخودتو کم کم قاطیش کن در حدی که زیاد شل نشه و تقریبا باید جوری باشه که اگه قاشقو کج کردی به راحتی نریزه امیدوارم خوب توضیح داده باشم به لینک زیر حتما سر بزن چیزای خوبی پیدا میکنی http://www.professorsoltanzadeh.com/new/food/main.htm
مامان زری
پاسخ
سپاسگزارم خوووواَر
لیلی
7 اردیبهشت 93 12:13
ای جان .ماشالله. بزرگ شده.
مامان زری
پاسخ
قربانت خانوم دکتر
لیلی
10 اردیبهشت 93 21:13
مامان تینا و رایان
19 اردیبهشت 93 7:56
سلام عزیزم ممنون که به من لطف داشتی عزیزم من هم مثل شما هستم فقط علاقه دارم به اشپزی و شیرینی پزی هیچ کلاسی هم نرفتم از دستورات اینترنتی یا مجلات اشپزی کمک میگیرم دختر نازتون رو ببوسید این عکسش خیلی باحاله از الان ورزشکار هم هست اسپند دودش کن
مامان زری
پاسخ
ممنونم .مطمئنم از شما خیلی چیزا یاد می گیرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی می باشد